Paxman publicerar bolagets årsredovisning för 2022

Paxman publicerar idag bolagets årsredovisning för 2022.

Årsredovisningen på svenska samt en förkortad engelsk version finns tillgänglig på Paxmans webbplats. Det går även att beställa en utskriven kopia av årsredovisningen genom att e-posta namn och postadress till bolagets CFO Emelie Gustafsson, emelie.gustafsson@paxman.se.

Använd länkarna nedan för att läsa årsredovisningen.

Svensk version: https://bit.ly/paxar22se
Engelsk förkortad version: https://bit.ly/paxar22en

Årsredovisningen har tagits fram i samarbete med Paxmans IR-kommunikationspartner Honeybadger, https://www.honeybadger.se

PAXMAN AR 2022 SVE Sign Ver PAXMAN AR 2022 SVE Sign Ver
Vad vi gör
Paxman är världsledande inom att hantera biverkningar från cellgiftsbehandlingar och är på en målinriktad resa för att förändra synen på cancer genom kryoterapibaserade behandlingar. Paxmans uppdrag är att tillgängliggöra tillgången till skalpkylning globalt.
Läs mer  →
Finansiella rapporter
Läs Paxmans finansiella rapporter. I dessa dokument hittar du en detaljerad översikt över våra finansiella resultat, viktiga milstolpar och en strategisk framåtblick. Rapporter publiceras kvartalsvis och årsvis.
Läs rapporter →
Investera i Paxman
Paxman har behandlat över 100 000 patienter och installerat över 5 000 system i mer än 65 länder världen över. Vi hjälper till att hantera det trauma som uppstår vid håravfall från cellgiftsbehandling. Genom att investera i Paxman stödjer du inte bara ett bolag, du hjälper oss också att förändra synen på cancer.
Besök Investeringscentrum →
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram